reklama

Kom.voľby:Koho by som volil, keby som býval vo vašej mestskej časti

Tento článok je pre tých všetkých, ktorí sa pýtajú koho voliť, ktorí tvrdia, že niet koho voliť a tých, ktorí chcú poznať moje postoje a zásady aspoň takto cez preferovaných kandidátov. Tento článok som mal už dlhšie v hlave, ale posledné články o Karlovke a Dúbravke mi ho znemožnili napísať skôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Koho by som volil primárne? Občiansku iniciatívu Bratislava - otvorene

Primárne by som volil kandidátov občianskej inciatívy Bratislava - otvorene. Sú mi maximálne sympatickí a veľa z nich poznám osobne. Hneď ako somdopísal túto vetu, viem, že sa ozve veľa ľudí, že robím propagandutejto iniciatíve. Vydržte prosím zopár riadkov, skúsim Vám vysvetliťkto sú a čo chcú.

Sú tu nestraníci, občania ako ja alebovy. Riešia problémy s neskutočnou húževnatosťou, zastávajú sa cudzíchľudí. Sem tam sa už niektorý z nich ocitol v komunálnych voľbách akonezávislý. Kandidovali, lebo v nich vrie nespokojnosť so súčasnýmstavom. Ale ako osamotení nemali úspech. Väčšinou sa do zastupiteľstvaani nedostali, alebo ak áno, v dave straníckych záujmov boli zadusení.

Teraz to je iné, rozhodli sa spojiť sily, však sa aj tak veľa rokovpoznajú a dohodli sa na spoločnom programe, ktorý vychádza ztransparentnosti, obhajobe občianskych záujmov, zvýšenie kvality životaa iných prirodzených téz. V Bratislave už príliš dlho, hlavne na úrovnimesta držíme jeden rovnaký trend, všetko predať, neklásť si podmienky,dôraz na kvalitu života sa vytratil, ak tu vôbec niekedy bol.

Ak nemáte dosť svojich kandidátov, dajte hlas niekomu z občianskejiniciatívy Bratislava - otvorene. Ja viem, myslíte si, ďaľšínenažranci, ale skúste si pozrieť ich profil a program(je treba kliknúť najprv vľavo na meno a potom v hlavnom článku nameno, venujte im tieto 2 kliky navyše ;). Pozrite si hlavne profil,lebo to znamená kto sú a čo dokázali. Ďalej si pozrite zoznam osobností, ktorí podporujú toto zoskupenie, čo tiež je určitá referencia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozritesi aké otázky položili kandidátom na primátora. V každej z nich jesilná téma, ktorá nie je v Bratislave uspokojivo vyriešená.


Koho by som volil sekundárne? Nezávislé fórum a osobnosti bez ohľadu na stranícku príslušnosť

Ďalej by som volil ďalších ľudí z Nezávislého fóra. Na kandidátke podskratkou NF rovnako ako Bratislava - otvorene. Pozor nie nezávislýchkandidátov, to je iné kategória, tam je treba zodpovedne hodnotiťkaždého človeka.

Kandidátov z Nezávislého fóra by som premiešal s niektorými kanditátmipolitických strán a nezávislých, lebo chcem využiť svoje volebné právoúplne, tj. zakrúžkujem toľko kandidátov, koľko môžem. Bratislava -otvorene pripravilo tabuľku Koho voliť a koho nevoliť, kde uvádza svoje doporučenia aj z ostatných politických strán anezávislých. Lebo ľudia z Bratislava - otvorene ich mnohých poznajú, znekonečných naťahovačiek s magistrátom, poslancami, ako účastnícimnohých konaní, atď. O mnohých kandidátoch majú podobnú mienku ako ja,takže tých rovno preskočíme, stačí si pozrieť tabuľku.

Všeobecné rady

* Každého kandidáta, ktorého si nakoniec vyberiete, si preklepnite v Obchodnom registri.
* Pozrite si ako hlasovali: na zasadnutí mestského zastupiteľstva, aj niektoré miestne zastupiteľstvá majú hlasovania zverejnené. Napríklad Staré Mesto.
Update-28.11.2006 8:35 zabudol som na Stranu zelených, od ktorej sa aktivisti dištancovali. Viac info v prílohe.
Anketa od BlueBoard.cz

Palo Petras

Palo Petras

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

nekompromisný ale konštruktívny kritik Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKritika inštitúciíVýstavbaDopravaPolitikaSpoločnosťEkonomikaInéČítať pri 1.návšteve! v1.1

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu